Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. Läs vår integritetspolicy

Ekonomiassistent/Administratör

Vi söker dig med erfarenhet ifrån arbete med kundreskontra och leverantörsreskontra, minst gymnasiekompetens. Vi arbetar i Hantverksdatas affärssystem Entré så det är en fördel om du har erfarenhet från detta. Det är meriterande om du har arbetat med projektredovisning och har kunskap inom Installationsavtalets område. Du måste även vara villig att ta itu med diverse andra kontorssysslor som uppkommer under dagen.
Personliga egenskaper: Du kan hantera en stor variation av arbetsuppgifter och leverera hög kvalitet inom utsatt tidsram. Som person är du självständig, flexibel och genomför ditt arbete ansvarsfullt, vilket även innebär att du är uppmärksam på detaljer.

Din utmaning
-Genomföra det löpande arbetet med kundreskontra och utföra avstämningar på balans- och bankkonton som rör kundreskontra
-Hantera påminnelsehantering
-Utföra det löpande arbetet med leverantörsreskontra med ankomstkontering
-Stötta ekonomiavdelningens medarbetare vid månads- och årsbokslut
-Vara ett pålitligt stöd och assistera i det dagliga redovisningsarbetet
-Registrering av tidsedlar och godkännande av löner
-Övriga kontorsgöromål

Utbildning, krav:
Företagsekonomi, handel och administration på lägst gymnasial nivå
Svenska, flytande
Körkort B

Kompetenser, meriterande:
Redovisning/revision
Projekt- och internredovisning
Löneadministration

Tjänsten är ett föräldravikariat med placering i Kramfors.
Skicka din ansökan och löneanspråk till marlene.eriksson@kempesel.se senast den 14 mars 2019. Ange referens Ekonomiassistent.

Kempes El AB |  Företagsvägen 2  |  872 34  Kramfors  |  Tel: 0612-599 200 | info@kempesel.se